Kuinka kiteytät, sanallistat ja tuot tekemisesi näkyville ja kuuluville? Taidemusiikin ammattilaisille suunnatussa valmennuksessa on teemana brändin rakentaminen.
Järjestämme perjantaina 5.5. klo 13–15 Musiikin Sataman Meripaviljongissa (Keilasatama 2A, 02150 Espoo) taidemusiikin ammattilaisille suunnatun valmennustilaisuuden, jossa paneudutaan osaamisesta kertomiseen ja erottuvan brändin luomiseen.
Werkligin strategiajohtaja Liisa Puolakka ja luova johtaja Anssi Kähärä kertovat brändin rakentamisen perusteista strategisen sanallistamisen ja visuaalisuuden kautta: mitä elementtejä ja työkaluja tarvitaan yksilöllisen, merkityksellisen ja alaansa johtavan (henkilö)brändin kehittämiseksi.
Valmennus on tarkoitettu taidemusiikin (klassinen ja nykymusiikki) kentällä toimiville säveltäjille, muusikoille ja välittävän portaan toimijoille, joilla on kansainvälistä toimintaa tai tavoitteellinen kansainvälistymissuunnitelma. Valmennus on maksuton, ja mukaan mahtuu 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta kohderyhmään kuuluvaa toimijaa. Ilmoittaudu mukaan ke 26.4. mennessä tästä linkistä.
Valmennuksen täytyttyä tai viimeistään ilmoittautumisajan umpeutumisen jälkeen lähetämme ilmoittautuneille sähköpostitse aiheeseen liittyvän ennakkotehtävän, jota käsitellään suullisesti valmennuksessa. Ennakkotehtävä auttaa valmentajia tekemään koulutussessiosta mahdollisimman interaktiivisen.