Pandemia-aika ei ole hidastanut TikTokin viraali-ilmiöitä ja keikatkin ovat siirtyneet Facebookiin. Kuinka eri alustoilla kannattaa toimia juuri nyt? Mitä sisältöä minnekin pitäisi jakaa ja miksi – vaiko kaikkialle jotain?
Music Finland järjestää 22.10. klo 10–11 some-verkkotyöpajan, jonka puhujaksi saapuu sosiaalisen median asiantuntija Nikke Österback.
Ilmoittautuneille toimitetaan linkki sähköpostitse ennen tapahtumaa. Ilmoittaudu täällä.
Suomalaislähtöinen Nikke Österback on vuodesta 2013 toimineen Saari Ltd.:n perustaja. Saari Ltd. on digimarkkinoinnin, viestinnän ja konsultoinnin palveluita tarjoava yritys. Aikaisemmin Nikke on toiminut digitaalisen markkinoinnin rooleissa Atlantic Recordsilla ja Island Recordsilla Lontoossa.
Saaren nykyisiin ja entisiin asiakkaisiin kuuluvat esimerkiksi Elton John (Universal), Nick Cave, Barry Adamson, PJ Harvey, Goldfrapp, Katie Melua, Frightened Rabbit, Eva Cassidy, BMG, Cooking Vinyl, One Fest, Ninja Tune, The Temperance Movement, ATC Management, Benjamin Clementine, Bry, David Gray, Fink, Sam Lee, Orbital ja monet muut.