Verkkotyöpaja: Sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin ABC

Sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin ABC – somenäkyvyys ja digitaalisten väylien tehokas hyödyntäminen kansainvälisillä musiikkimarkkinoilla -tilaisuus järjestetään digitaalisessa ympäristössä. 

Järjestämme keskiviikkona 8.4.2020 klo 15–16.30 some- ja digimarkkinointiin keskittyvän työpajan, jonka puhujaksi olemme kutsuneet digitaalisen markkinoinnin rautaisen ammattilaisen ja useiden maailmantähtien kanssa työskennelleen Nikke Österbackin

Tilaisuus järjestetään etukäteen ilmoittautuneille, ja heille lähetetään lisätietoja verkkotyöpajaan osallistumisesta sähköpostitse.

Tilaisuudessa Nikke kertoo ajankohtaisia, digitaaliseen näkyvyyteen liittyviä vinkkejä ja käytäntöjä artistin, musiikintekijän tai projektin tehokkaaseen markkinointiin liittyen. Paikalle ovat tervetulleet musiikkialan ammattilaiset kaikista genreistä.

Suomalaislähtöinen Nikke Österback on vuodesta 2013 toimineen Saari Music Ltd.:n perustaja. Saari Music on digimarkkinoinnin, viestinnän ja konsultoinnin palveluita tarjoava yritys. Aikaisemmin Nikke on toiminut digitaalisen markkinoinnin rooleissa Atlantic Recordsilla ja Island Recordsilla Lontoossa. 

Saaren nykyisiin ja entisiin asiakkaisiin kuuluvat esimerkiksi Elton John (Universal), Nick Cave, Barry Adamson, PJ Harvey, Goldfrapp, Katie Melua, Frightened Rabbit, Eva Cassidy, BMG, Cooking Vinyl, One Fest, Ninja Tune, The Temperance Movement, ATC Management, Benjamin Clementine, Bry, David Gray, Fink, Sam Lee, Orbital ja monet muut.