Music Finland on mukana 4.–6.3. järjestettävällä yhteispohjoismaisella Los Angelesin vientimatkalla. Matka on suunnattu ensisijaisesti biisivientitoimijoille, levy-yhtiöille sekä musiikkikustantajille.
Los Angeles on kansainvälisen viihdeteollisuuden keskiössä enemmän kuin mikään muu paikka – siellä yhdistyvät musiikki-, peli-, televisio- ja elokuvateollisuus ainutlaatuisilla tavoilla. Kaupunki on ihanteellinen kohde tuoreimpien trendien löytämiseen, arvokkaiden suhteiden luomiseen ja uusien mahdollisuuksien tutkimiseen kansainvälisen musiikin lisensoinnin tiimoilta.
Nomexin Los Angelesiin suuntaava vientimatka koostuu kahden ja puolen päivän ohjelmasta. Matka järjestetään 4.–6. maaliskuuta 2025 ja se on suunnattu yrityksille, jotka toimivat musiikin synkronoinnin, sekä alkuperäisten sävellysten tuottamisen parissa – oli kyse elokuvista, televisiosta tai mainoksista. Osallistujille tarjotaan monipuolista ohjelmaa, johon sisältyy eksklusiivisia yritysvierailuja, oivaltavia puheenvuoroja sekä verkostoitumistilaisuuksia vaikutusvaltaisten alan toimijoiden kanssa. Matkan painopiste on yhteyksien luomisessa portinvartijoihin ja päättäjiin, ja se tarjoaa ainutlaatuisen näkymän musiikin maailmaan mediassa.
Aikaisemmat vientimatkamme ovat avanneet ovia alan suurimpien nimien, kuten Disneyn, Fox Filmin, Netflixin ja CBS:n, pariin. Vienninedistämismatka tarjoaa ainutlaatuisen pääsyn Los Angelesin synkronointiyhteisöön, etsitpä sitten kumppanuuksia tai syvempää ymmärrystä ja verkostoja alalta. Hae mukaan kokemaan kaupunki, jossa luovuus kohtaa mahdollisuudet!
Matkalle valitaan enintään kaksi suomalaisyritystä. Hae mukaan tämän linkin kautta. Viimeinen hakupäivä vientimatkalle on 6.1.2025
Täyttämällä hakemuksen hakija sitoutuu osallistumaan vientimatkalle, mikäli tulee valituksi. Valinnoista ilmoitetaan viimeistään 10. tammikuuta.
Vientimatkalle osallistujille myönnetään matkatukea 1000 eur per osallistuva yritys. Tuki kattaa korkeintaan 50 prosenttia matkakuluista. Hyväksyttäviä kuluja ovat matkat, majoitukset, päivärahat ja lentokenttäkuljetukset.
Vientimatkan tuotannon toteuttaa Music Norway.
.
NOMEX Trade Mission to Los Angeles March 4-6th 2025
Los Angeles remains at the forefront of the global entertainment industry, where music, gaming, television, and film intersect in ways you won’t find anywhere else. This unique landscape makes the city a prime destination for discovering new trends, forging valuable relationships, and exploring exciting opportunities in international music licensing.
Our two-and-a-half-day program, set for March 4-6, 2025, is designed for companies involved in music synchronization and original composition for film, television, and advertising. Participants will gain access to an enriching schedule that includes exclusive company visits, insightful talks, and networking sessions with influential industry figures. This mission will emphasize fostering connections with supervisors and decision makers giving you an inside look at the world of music for media.
Past missions have opened doors to some of the industry's biggest names, including Disney, Fox Film, Netflix, and CBS. Whether you're looking to build partnerships or gain industry network and insights, this trade mission offers a unique entry point into Los Angeles’s sync community. Join us to experience firsthand the city where creativity meets opportunity.