Musiikkimanagerin erikoistumiskoulutus

Managereilla on tänä päivänä merkittävä ja monipuolinen rooli musiikkiteollisuudessa ja manageroinnin tärkeys lisääntyy jatkuvasti kansainvälisillä markkinoilla. International Music Manager’s Forumin (IMMF) managereiden edustamat levyttävät artistit tuottavat yli 95 % musiikkiteollisuuden taloudellisesta toiminnasta.

Onko musiikkibusiness sinun alaasi? Haluatko:

  • olla tulevaisuuden musiikkiteollisuuden rautainen ammattilainen?
  • vahvistaa brändiosaamistasi?
  • laajentaa ja syventää manageriosaamistasi kansainvälisillä markkinoilla?

Sinulla on nyt siihen ainutlaatuinen mahdollisuus. Arcada ja SeAMK tarjoavat yhteistyössä Music Finlandin ja Music Manager’s Forum Finland ry:n kanssa vuonna 2017 musiikkialan ammattilaisille tarkoitetun musiikkimanagerin erikoistumiskoulutuksen. Koulutuksen aikana tulet oppimaan uusinta uutta sekä korkeakouluasiantuntijoiden luotsaamana että alan ammattilaisilta.

Koulutuksen osa-alueet

Koulutukseen kuuluu seuraavat osa-alueet:

Brändin rakentaminen (markkinointi ja viestintä), 10 op
Yrittäjyys (talous- ja sopimusosaamisen), 5 op
Musiikkibisneksen tulevaisuus, 5 op
Kehittämistehtävä (ryhmätehtävä), 10 op
Kehittämistyön aikana ryhmät luovat strategian/bisnesmallin projektille tai artistille. Managerin tehtävä on hallinnoida artistibrändiä, tulovirtoja, sopimuksia sekä kasvustrategiaa. Nämä asiat kunkin ryhmän tulee huomioida casen näkökulmasta. Kansainvälistyminen ja vientistrategia ovat olennaisessa roolissa. Kullakin ryhmällä on alan mentori/sparraaja. Loppudokumentaatio on presentaatiomuotoinen.

Hae mukaan 30.11.2016 mennessä.

Lue lisää ja hae mukaan täältä.