Mitä onnistunut markkinointiviestintä pitää sisällään? Miten näkyvyyttä ylläpidetään ja kuinka uudet yleisöt ja ammattilaiset tavoitetaan verkossa ja sosiaalisessa mediassa? Miten onnistun, jos teen kaiken itse?
Music Finlandin järjestämällä infotunnilla Pink Eminencen projektipäällikkö Hanni Vakkilainen avaa markkinointiviestinnän periaatteita ja tarjoaa helposti toteutettavia vinkkejä onnistuneen viestinnän toteuttamiseen. Webinaarissa pureudutaan muun muassa somemainontaan, eri kanaviin soveltuviin viestintämateriaaleihin sekä tiedotteisiin ja niiden jakeluun.
Webinaari järjestetään 29.3. klo 13–14 Zoomissa ja on suunnattu ensisijaisesti artisteille tai musiikkialalla markkinointiviestintää toteuttaville toimijoille.
Ilmoittaudu linkin takaa. Ilmoittautuneille toimitetaan osallistumislinkki ennen tapahtumaa.