Elokuva- ja mediasäveltäjille suunnattu brändisparraustyöpaja pureutuu haastattelujen, keskustelujen ja työpajatyöskentelyn kautta oman brändin hahmottamiseen, brändiviestinnän työkaluihin ja tarinankerrontaan. Tule myös verkostoitumaan muiden säveltäjien kanssa!
Elokuva- ja mediasäveltäjien brändisparraus keskittyy säveltäjän oman brändin hahmottamiseen, sen hallintaan ja brändiviestinnän terävöittämiseen. Kuulemme puheenvuoron säveltäjäagentti George Christopoulokselta brändikommunikaatiosta bisneksen näkökulmasta sekä Sanna Salmenkallion ja Lasse Enersenin haastattelun, jossa pureudutaan oman uran rakentamiseen, kansainvälistymiseen ja pohditaan brändiviestintää.
Työpajassa pureudutaan omien vahvuuksien ja brändin hahmottamiseen sekä käydään läpi elokuva- ja mediasäveltäjille merkittävimpiä brändiviestinnän työkaluja.
Aikataulu
- 13:45-14:00 Saapuminen Musiikin Satamaan, kahvit
- 14:00-14:30 Haastattelu: George Christopoulos (Oticons Talent Agency) - Composer brands, their communication and sales (haastattelu virtuaalisesti)
- 14:30-15:15 Haastattelu: Sanna Salmenkallio & Lasse Enersen – Urapolku, erikoistuminen ja oma brändi (haastattelu paikan päällä Keilasatamassa)
- 15:30-17:00 Työpaja: Keskustelua ja ryhmätyöskentelyä oman brändiviestinnän teroittamiseksi
Paikka: Meripaviljonki, Musiikin Satama, Keilasatama 2A, 02150 Espoo
Ilmoittaudu mukaan valmennukseen viimeistään maanantaina 5.9. tämän linkin kautta.
Osaan työpajasta voi osallistua myös etänä. Osallistuminen henkilökohtaisesti on suositeltavaa.