Saksan mediakenttä on haasteellinen: maa on laaja, mediat ovat levittäytyneet ympäri maata ja toimivat hyvin paikallisesti. Miten rakennat menestyksekkään PR-kampanjan ja saat musiikkisi näkymään ja kuulumaan juuri oikeissa viestimissä? Milloin työ pitää aloittaa ja mitä siinä tulisi ottaa huomioon? Miten löydät oikeat yhteistyökumppanit?
Osana Aus Finnland -kärkihanketta Music Finland järjestää workshopin, jossa käsitellään keskeisiä kysymyksiä ja hyviä käytäntöjä saksalaisen median kanssa toimimisessa.
Tilaisuuden puhujat ovat:
- Saksan mediakentän erityispiirteitä sekä pop- ja rock-kentän kysymyksiä käsittelee PR-toimisto Factory92:n omistaja Jan Clausen (Hampuri)
- erityisesti jazz- ja maailmanmusiikkiosaamista workshopissa edustaa pitkän linjan PR-ammattilainen Uta Bretsch (Uta Bretsch_Communications, Köln)
- klassisen musiikin kentän asiantuntijana puhuu Maren Borchers-Fromageot, jonka johtama Maren Borchers for Artists on yksi Saksan tärkeimmistä klassisen musiikin PR-toimijoista
- toimittajan ja radioammattilaisen näkökulman tilaisuuteen tuo Andreas Müller (mm. DR Kultur, Radioeins, Riddim Magazine)
Tilaisuuteen on rajoitettu määrä paikkoja. Ilmoittaudu siis nopeasti!
Aika
Ke 8.4.2015 klo 11.30-16.00
Paikka
Tilaisuus järjestetään Tavastiaklubilla (Urho Kekkosen katu 6).
Hinta
Tapahtuma on maksuton ja sisältää kahvitarjoilun.
Ilmoittautumiset
Tilaisuuteen mahtuu 100 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilmoittaudu tästä linkistä.
Lataa tapahtuman powerpoint-esitys tästä.